ديجيتال ماركتينگ

بازاريابي ديجيتال

معرفي شركت سئو

قطعا در فضاي آنلاين موتورهاي جستجو در گوگل و بينگ و....به دنبال وب سايت ها و محتوياتي هستند كه بهينه سازي شده و كلمات كليدي كاربر را در بر داشته باشند پس بنابراين شركت هاي خدماتي مانند شركت سئو فرايند پيشبرد محتويات و بهينه سازي محتويات را در وب سايت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سايت را در موتورهاي جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد كه در پي اين عمل، كسب و كار  رونق گرفته و خدمات بالا مي رود. مهمترين مزاياي شركت خدماتي سئو اين بوده كه تمامي تجربه خود را در وب سايت ها اعمال كرده تا در موتورهاي جستجوگر بينگ و گوگل ترافيك ايجاد كنند. متخصصين حرفه اي در شركت خدماتي سئو كارهاي گسترده و تاكتيك هاي موثري را براي انتخاب استراتژي و بررسي سايت ارائه مي دهند.

شركت سئو

انواع شركت سئو

بسياري از افراد كه در فضاهاي آنلاين داراي وب سايت هستند از درك فعاليت هاي شركت خدماتي سئو عاجز بوده و به خوبي قادر نيستند تا بفهمند كه اين چنين شركت ها چه پيشبردي براي وب سايت آنها دارد. در واقع بايد گفت كه طبق آمارهاي به دست آمده ۹۳ درصد از كابران نتيجه فضاي آنلاين را با يك جستجو شروع مي كنند  در صورتي كه  تنها ۴۷ درصد از كاربران مقصود خود را در سه نتيجه ي اول جستجو آغاز مي كنند.

به طور كلي شركت خدماتي سئو به دو دسته اصلي سئو كلاه سفيد و سئو كلاه سياه دسته بندي مي شود. كه منظور اين دو مفهوم در شركت سئو اين بوده كه سئو كلاه سفيد سايت را با راه هاي قانوني و تكنيك هاي صحيح به افزايش رتبه رسانده اما سئو كلاه سياه سايت را با روش هاي نادرست و غير منطقي به رتبه هاي بالا خواهد رساند كه در اندك زماني اين گونه وب سايت ها  از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرايمي خواهند  شد. اما در به كار گرفتن سئو كلاه سفيد گوگل ۲۰۰ فاكتور را براي وب سايت استفاده مي كند كه برخي از اين فاكتورها عبارتند از: امنيت داشتن وب سايت، بالا بردن وب سايت در سرعت بارگذاري، كيفيت داشتن محتواي صفحات، حضور داشتن در شبكه هاي اجتماعي، دارا بودن بك لينك هايي با بهترين كيفيت، بهينه سازي تصويرهايي كه در وب سايت موجود هستند، استفاده نمودن از  داده هايي كه ساختار يافته هستند و...كه شركت هاي سئو در بهينه سازي هر چه بيشتر اين موارد تمامي تجربه و تلاش خود را اعمال مي نمايند.  

بازاريابي ديجيتال

بازاريابي ديجيتال در واقع به فعاليت هايي گفته مي شود كه با استفاده از ابزارهاي ديجيتالي صورت مي گيرند و هدف از آن ها اين است كه يك محصول و يا يك خدمات به كاربران و مشتري ها معرفي شود. اگر امروزه كمي در فضاي مجازي فعاليت داشته باشيد حتما تا به حال با چنين بازاريابي هايي برخورد داشته ايد، ديجيتال ماركتينگ به تمامي فعاليت هايي گفته مي شود كه در اين فضا به معرفي يك محصول و تبليغات آن مي پردازند. به عنوان مثال فرض كنيد كه وارد يك پيج اينستاگرام شده ايد و مشاهده مي كنيد كه اين پيج يك محصول را معرفي كرده و درباره ويژگي هاي آن اطلاعاتي را در اختيار شما قرار داده است و به شما نيز توصيه كرده است كه حتما اين محصول را خريداري كنيد. به اين كار بازاريابي ديجيتال يا همان ديجيتال ماركتينگ گفته مي شود كه مزاياي بسيار زيادي را هم براي مشتريان و هم براي كسب و كارها دارد كه در ادامه بيشتر با اين مزايا آشنا خواهيم شد و اطلاعات مفيدي را در اختيار شما قرار خواهيم داد.

ابزار هاي ديجيتال

استفاده از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ چه مزايايي براي ما دارد؟

استفاده از اين ابزارها مزاياي بسيار زيادي را براي شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها مي توانيد به راحتي به مخاطبين خود دسترسي داشته باشيد و در نتيجه نيازي نداريد كه زمان زيادي را صرف ارتباط با مشتريان و جامعه هدف خود كنيد، شما مي توانيد محتواي تبليغاتي و يا معرفي محصولات خود را خيلي سريع در بهترين فرمت و كيفيت در اختيار آنها قرار دهيد. علاوه بر اين شما با استفاده از ابزارهاي ديجيتال ماركتينگ در واقع اين امكان را در اختيار مشتري هاي خود قرار مي دهيد كه نظر خود را درباره محصولات و يا خدمات شما در اختيار شما قرار دهند تا بتوانيد در راستاي پيشرفت و افزايش كيفيت محصولات و خدمات خود گام برداريد. هزينه نسبتا كمتر يكي ديگر از مزاياي اين نوع بازاريابي است كه باعث مي شود تا شما بتوانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد، اين موضوع علي الخصوص در كسب و كارهاي نوپا از اهميت بسيار زيادي برخوردار است چرا كه اين كسب و كارها معمولا نمي توانند در روزهاي شروع فعاليت خود هزينه زيادي را صرف تبليغات كنند.

استراتژي مناسب براي ديجيتال ماركتينگ

عامل موفقيت شما در بازاريابي ديجيتال اين است كه بتوانيد استراتژي مناسبي را براي كار خود داشته باشيد و برنامه ريزي خود را نيز براساس همين استراتژي بچينيد. براي داشتن يك استراتژي خوب شما در ابتدا بايد يك سايت و يا پروتال خوب داشته باشيد، بتوانيد محتواي خوبي را براي وب سايت خود تهيه كنيد، صفحات مختلفي را در شبكه هاي اجتماعي مختلف داشته باشيد تا بتوانيد به شكل بهتري با كاربران خود ارتباط برقرار كنيد، سعي كنيد كه اقدام به توليد اينفوگرافيك درباره كسب و كار خود كنيد و برخي از اقدامات ديگر كه مي توانند در اين مسير به شما كمك كنند.

استراتژي هاي مناسب


برچسب: بهينه سازي سايت ,سئو ,ديجيتال ماركتينگ, طراحي لوگو, طراحي سايت, طراحي ست اداري سپنتا ,آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا , آژانس ديجيتال ماركتينگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۳:۰۸ توسط:احمد خليلي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :