ديجيتال ماركتينگ

نگاهي به استراتژي بازاريابي دروني

استراتژي بازاريابي دروني چيست؟

استفاده از رسانه هاي اجتماعي در بازاريابي شبكه هاي اجتماعي براي نزديكتر شدن مشتريان به يكديگر دربازاريابي دروني ، در روش بازاريابي آنلاين روشي كه با كمك سايت هاي اينترنتي، ويدئو، خبرنامه هاي ايميلي و بازاريابي از راه رسانه‌هاي اجتماعي مشتريان را نزديكتر كنيم. استفاده از اين روش ها به منظور نزديكتر شدن هر چه بيشتر مشتريان به يكديگر مي باشد نه اينكه با با تبليغات و آگهي هاي تبليغاتي مشتري به دست آوريم .

تبليغ در شبكه هاي اجتماعي

5 راهكار اساسي بازاريابي دروني

با پياده سازي اين 5 روش دراستراتژي بازاريابي و فروش خود مي توانيد تعداد مشتريان خود را توسعه و افزايش بدهيد

گسترش نمايۀ آنلاين فروشگاه خود

عده زيادي از مردم بر اين تصور هستند كه مخاطبان از سايت فروشگاهي آنان خريد مي كنند و مي روند اما حضور شما در اينترنت و فضاي مجازي بايد فراتر و بيشتر از حضور در سايت شركتتان باشد . حساب هاي و شبكه هاي اجتماعي خود را به سايت بازرگاني خود متصل نماييد با اين روش مي توانيد بازديدكنندگان و مخاطبان خود را به سمت سايت خود راهبري نماييد  و تاثير بسزايي در ديجيتال ماركتينگ شما خواهد داشت . اطمينان حاصل نماييد كه اطلاعات مربوط به شبكه هاي اجتماعي خود مانند توييتر، فيس بوك، لينك دين اطلاعات مشاوره كسب و كار و شركت شما به صورت كامل درج شده باشد

وبلاگ نويسي

با وبلاگ نويسي رده سايت شما در جستجو واژگان كليدي شما در بازاريابي موتورهاي جستجو را بالا مي برد و در سرچ در جستجوي واژگان كليدي و ويژه شما در گوگل ميان رتبه هاي اولين قرار مي گيريد هدف و برنامه خود رو مشخص كنيد و با توجه به نياز و خواسته مخاطبان خود را د نظر بگيريد و براساس آن مطالب خود را براي انتشار انتخاب كنيد درون مايه اي بسازيد كه بتوانيد پاسخگو نياز مشاريان و مخاطبان خود باشيد تا بتوانيد مشتريان بيشتري را جذب سايت خود نماييد . در سايت فروشگاهي خود به وبلاگ هاي خود لينك بدهيد و به مخاطبان خود اين اطمينان را بدهيد كه شما كار خود را به صورت تخصصصي مي شناسيد و مي توانيد مشكل آنها را مرتفع كنيد .

ديجيتال ماركتينگ چيست؟ 

انتشار محتواهاي بلاگ خود در سايت ديگر

نشر محتواي در بلاگ با توجه به اينكه زمان زيادي را مي طلبد اما خروجي خوبي به همراه دارد بازاريابي محتوا به وسيله نشر محتواهاي خود در سايت هايي كه محتواي مهمان نيز مي پذيرند درج نماييد و با نوشتن در اين سايت ها خود را پيشرو در كار خود بشناسانيد . سايت ها به صورت كلي به دنبال نوشته هاي پر مخاطب مي باشند چوني كار بر چندي آن فزوني گيرد. اگر چنين شود ديگر وادار نخواهيد شد كه براي سايت هاي گوناگون هر هفته چيزي بنويسد. مطالب پر خواننده تان پاسخگوي همۀ آنها خواهد بود.

ارائه رزومه كاري و موفقيت هاي خود به مردم

مشتريان و مخاطبان كه به دنبال شركت هاي تازه مي گردند همواره مي خواهند بدانند چه كسي كار خود را خوب انجام ميدهد و دربارۀ آن چه مي گويد. پخش گزارش از كارتان يكي از بهترين روشها براي نشان دادن ارزش كارتان ميباشد. رزومه كاري خود را در سايت تان به روز كنيد. آدرس آن را در توييتر، فيس¬بوك و وبلاگ خود بگذاريد. در پايان نوشته -هاي خود، خود را بشناسانيد. اگر عكاس هستيد در زير عكس هاي خود نام خود را بگذاريد.

مشاوره بازاريابي

نظرات و نوشته مشتريان گذشته و كنوني خود را بگذاريد

بهترين تضمين براي جلب اعتماد مشتريان خود گواهي ديگران مي باشد كساني كه در گذشته با شما كار كرده اند و يا پيشينه اي از شركت شما را دارند از مخاطبين و اشخاص بخواهيد كه در پيج هاي شبكه هاي اجتماعي شما نظر و پيشنهادات خود را درج نمايند هر مطلب و نوشتاري مثبت و نيكي را در تارنماي خود قرار دهيد . بهترين پيشينه كاري جلب اعتماد مخاطبين از اينكه با كسي كار مي كنند كه در كار خود حرفه اي و جز بهترين هاست


برچسب: بهينه سازي سايت ,سئو ,ديجيتال ماركتينگ, طراحي لوگو, طراحي سايت, طراحي ست اداري سپنتا ,آژانس ديجيتال ماركتينگ سپنتا , آژانس ديجيتال ماركتينگ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۳:۴۸ توسط:احمد خليلي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :